המועמד לראשות בבית שמש: "יש הסכמים נוספים בדרך"

מהדורת הבוקר No Comments on המועמד לראשות בבית שמש: "יש הסכמים נוספים בדרך"

המועמד לראשות עיריית בית שמש שמוליק גרינברג במ'הדורת הבוקר' עם בצלאל קאהן ודוד חכם: "ההסכם שנחתם אתמול לא מספיק בשביל ניצחון". על ש"ס: "אם הם לא יצטרפו אלינו שמחת הניצחון שלנו לא תהיה שלמה". ועל הממ"חים: "כראש עיר של כולם אני מסכים עם הצורך לממ"ח"

שמואל גרינברג
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המועמד לראשות עיריית בית שמש שמוליק גרינברג התראיין ב'מהדורת הבוקר' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ושיתף בהיערכות לקראת הבחירות ובגיבוש ציבורים שונים תחת מועמדותו: "ההסכם שנחתם אתמול עם שלומי אמונים הוא עם המצטרפים הראשונים אבל זה לא מספיק בשביל ניצחון. יהיו הסכמים נוספים בדרך. גם בליכוד קרובים מאוד להסכם איתנו. הציבור הדתי לאומי בעיר מחולק לשתי מפלגות, החלק של סמוטריץ' כבר תומך בבלוך והחלק של בן גביר יעבור כנראה אלינו".

ולגבי ש"ס: "אני מקווה מאוד שש"ס יצטרפו אלינו. אם לא שמחת הניצחון שלנו לא תהיה שלמה. מה שעומד לנגד עיננו הוא צביון העיר ורצון התושבים. טרם סגרו על תיקים. אם ש"ס יצטרפו אלינו הכול פתוח למשא ומתן".

לגבי הממ"חים ולקהילות המודאגות אומר גרינברג: "כראש עיר של כולם אני מסכים עם הצורך לממ"ח. לגדולי הדור אכן יש דעה בעניין אבל כראש עיר של כולם אני מחוייב לכל התושבים".

האזינו



0 תגובות